Wnioski o dodatek węglowy można pobrać w:
- Urzędzie Miasta w Pucku w Biurze Obsługi Klienta
- Miejskim Ośrodku pomocy Społecznej w Pucku w pok. 3 i 4.
Wnioski o dodatek węglowy można również pobrać ze strony internetowej:
https://www.gov.pl/web/klimat/wniosek-o-dodatek-weglowy
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
- Elektronicznie, za pośrednictwem:
Portalu ePUAP – http://epuap.gov.pl
- Osobiście pod adresem:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pucku
Sekcja świadczeń rodzinnych – pok. 3
1 Maja 13
84-100 Puck
Obsługa klienta:
Poniedziałek, wtorek, środa 7.30 – 15.30
Czwartek 7.30 – 17.00
Piątek 7.30 – 14.00
WYMAGANE DOKUMENTY
Wypełniony i podpisany wniosek o wypłatę dodatku węglowego.
W przypadku złożenia wniosku o wypłatę dodatku węglowego za pomocą ePUAP-u wniosek opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnia z wykorzystaniem profilu zaufanego.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY
Pozytywne załatwienie sprawy następuje w formie informacji o przyznaniu dodatku węglowego.
W innych przypadkach załatwienie sprawy kończy się decyzją administracyjną, od której służy prawo do wniesienia odwołania.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Dodatek węglowy wypłaca się w terminie do miesiąca od dnia złożenia wniosku o jego wypłatę.
DANE KONTAKTOWE, POD KTÓRYMI MOŻNA UZYSKAĆ INFORMACJE
Sekcja Świadczeń Rodzinnych:
58 673 05 30
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.